torek, 12. junij 2012

Aktualno samoodpuščanje učiteljice (1)

Danes sem se iz šole vrnila utrujena, naveličana, razočarana.
Lahko se smilim sama sebi in o tem pojamram parim osebam, ampak s tem si ne bom preprečila doživljanja podobnih neprijetnih izkušenj v prihodnosti.
Raje bom ubesedila svoje nepraktične miselne in čustvene vzorce in poskušala na podlagi napisanega živeti samokorekcijo v praksi.
Korak po korak, dih po dih, vztrajno skozi proces k praktičnim spremembam, najboljšim za vse.


Odpuščam si, da sem sprejela in si dopustila misli in občutke manjvrednosti zaradi svoje neizkušenosti v vlogi učiteljice. Vsak nov korak / nova vloga je pot v neznano in zaradi tega ni manjvredno dejanje. Je enostavno spoznavanje nove izkušnje, ki jo sogradim iz diha v dih.

Odpuščam si, da sem sprejela in si dopustila popuščanje - tako sebi, kakor tudi učencem - namesto da bi realizirala, da učenci vedno znova preizkušajo meje in jih stopnjevano širijo v smeri, za katero verjamejo, da je najboljša / najlažja za njih.

Odpuščam si, da sem sprejela in si dopustila svojo pozornost namenjati osebnim zadevam / motnjam posameznih učencev, namesto da bi jim že od začetka dala jasno vedeti kje so moje / njihove meje in namesto da bi dosledno vztrajala pri svojih odločitvah.

Odpuščam si, da sem sprejela in si dopustila nedoslednost –tako sebi, kakor tudi učencem-, zavoljo tega, ker bom z njimi le določen čas, namesto da bi vztrajala pri doslednosti in preoblikovala svoje nepraktične vzorce ter na ta način hkrati učence učila z vzgledom.

Odpuščam si, da sem sprejela in si dopustila izbruhe in neprimerno obnašanje učencev včasih jemati osebno, namesto da bi realizirala, da je njihov upor posledica posiljevanja sistema v katerem živijo / živimo.

Odpuščam si, da sem sprejela in si dopustila od učencev pričakovati večjo mero samoodgovornosti, kot so jo preko vzgleda prekopirali od svojih družin, vrstnikov, učiteljev, medijev…

Odpuščam si, da sem sprejela in si dopustila naivno verjeti, da učenci / otroci, ki odraščajo v gnilem sistemu tega sistema ne bodo zrcalili, ko jim za to dopustim priložnost.

Odpuščam si, da sem sprejela in si dopustila prepričanje, da bodo vedenjsko bolj problematični učenci brez prave samokontrole popustili pri svojem neprimernem obnašanju vsaj zaradi strahospoštovanja.

Odpuščam si, da sem sprejela in si dopustila nase prevzeti tudi delčke odgovornosti učencev in / ali njihovih družin in na ta način utrujala sebe in podpirala neodgovornost drugih. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar