sobota, 20. julij 2013

Hvaležnost?



Takele stvari me ganejo… Dokazi, da je človeštvo prepojeno z boleznijo imenovano neenako(vredno)st, ki si jo je ustvarilo in ohranjalo povsem samo…
In zaradi tega se mi beseda hvaležnost zdi smešno-grozna. Za kaj naj bom hvaležna? Za življenje? Ne bo šlo – ne želim si življenja v takšnem svetu kot ga imamo trenutno –- ne dojamem zakaj mora toliko ljudi trpeti fizično pomanjkanje, zakaj nobeden ni sposoben trajnega sproščenega izražanja v življenju in kot življenje.

Naj bom hvaležna, da imam več kot drugi? V smislu, da imam boljše fizične razmere kot večina – da sem med tistimi 40% na svetu, ki imamo stranišče s splakovanjem in med tistimi 10% na svetu, ki imamo dostop do interneta?
Težko je biti hvaležen, če nimaš izkušnje kako je biti brez… Težko je biti hvaležen z zavedanjem da zaradi tega ker imam več, nosim tudi večjo odgovornost da vsem drugim omogočim enakovredne življenjske pogoje kot jih imam sama oz. da pomagam pri enakovredni razporeditvi tega kar nam nudi planet. Težko je biti hvaležen da imaš več - zaradi tega, ker se zavedaš da si tudi večina, ki ima manj želi imeti enako in bo to prej ali slej zahtevala oz. si bo (na silo) vzela, ko bo postala dovolj obupana v boju za življenje – ups – preživetje… Nuja prerazporeditve!

Hvaležnost. Za kaj naj bi bila hvaležna, komu naj bi bila hvaležna?

Povej mi zakaj in komu si hvaležen/hvaležna ti - pomagaj mi razumet hvaležnost, prosim.

Preveri, uporabi, podpri (se):

Ni komentarjev:

Objavite komentar