sobota, 16. januar 2016

Nestrpnost, nervoza, tečnoba, slabovoljnost, čemernost, nezadovoljstvo… SAMOKOREKCIJA 4

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila pozabiti, da se cilje se dosega z akumuliranjem, postopnostjo, vztrajnostjo, dolgoročno in nenasilno in da sem živela v iluziji, da mi bodo nestrpnost, nervoza, tečnoba, slabovoljnost, čemernost, nezadovoljstvo nekako pomagali doseči zadane cilje. Ko opazim da delam na nekem cilju v bolj ali manj intenzivnem čustvenem stanju -- se ustavim in diham. Zavedam se, da so negativna čustva v bistvu motnje fokusa, s katerimi svojemu zdravorazumskemu delu kradem pozornost potrebno za doseganje zadanih ciljev. Ko bom v nadaljnje opazila, da mi pozornost uhaja v uničevalno smer, se bom vprašala kaj imam od tega; in bom pustila izgovorom skoz – da si jih lahko odpustim. Ko ne bom imela odgovora / izgovora, pa ne bom imela razloga za obstoj v negativni energiji.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila porast nestrpnosti in nervoze pri svojih starših soditi kot puhlega / nepotrebnega. Ko opazim, da porast nestrpnosti in nervoze pri svojih starših sodim kot puhlega / nepotrebnega – se ustavim in diham. Zavedam se, da je moje sojenje prav tako nepotrebno in nesmiselno, prazno / puhlo… torej raje kot da sodim starša, izbrišem to aktivnost pri sebi. 

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila uporabljati opravičilo ''ampak nesmisle drugih je lažje videt kot svoje ane…''. Zavedam se, tega opravičila ne rabim več uporabljat kot izgovor za sojenje drugih, ampak ga bom v bodoče uporabila kot ogledalo zase; torej – ko druge obsodim za neko stvar, preusmerim ogledalo nase, pogledam če sem jim v tem zaradi česar jih sodim v kateremkoli pogledu podobna in naredim konkretno samo-odpuščanje, sicer pa naredim samo-odpuščanje zaradi sojenja, ki bi utegnilo biti posledica želje po superiornosti na račun obsojanja drugih, v določenem smislu navidezno inferiornih.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila nestrpen značaj pri sebi vzdrževati in potencirati dolgoročno – vse / vsaj od pubertete naprej. Ko opazim, da obstajam v nestrpnosti in kot nestrpnost – se ustavim in se stabiliziram z dihanjem. Zavedam se, da se bom dostikrat zalotila v nestrpnosti in da moram biti pri tem nežna do sebe in jo odstranjevati na dolgi rok – kakor sem jo tudi pridobivala. Vidim, da si ne smem dopustiti nestrpnosti, ker nisem sposobna svojega nestrpnega značaja odstraniti na hitro – saj bi ga s tem samo potencirala. Začaran krog gor ali dol – nekje sem ga začela – zato ga lahko tudi zaključim. Zavezujem se, da se bom dolgoročno posvetila odstranjevanju svojega nestrpnega značaja in ga bom zamenjala s potrpežljivim ampak hkrati direktnim.   



Ni komentarjev:

Objavite komentar