četrtek, 1. november 2012

POZORNOST / POSTOPEK ZA PONOVNO OPREDELITEV BESEDE (REDEFINIRANJE BESEDE)





1. Zbiranje informacij o besedi
Vzpostavitev moje točke opredelitve – kako sem živela to besedo do zdaj?
Dolgo časa nisem bila prepričana kam naj usmerjam svojo pozornost, ker smo ljudje v zdajšnjem času bombardirani z ogromnimi količinami informacij. Moja pozornost je bila nestabilna, raztresena, pogosto sem usmerjanje svoje pozornosti prepustila drugim, ker sama nisem našla nič trajno vrednega/smiselnega…  (Več v prejšnji objavi - POZORNOST / SAMOODPUŠČANJE + SAMOKOREKCIJSKI NASVETI.)
Odkar sem našla Desteni, svojo pozornost vedno bolj učinkovito usmerjam sama po principu 'kar je najboljše za vse življenje'.
Definicija iz slovarja – pogledam besedo v slovarju in izpišem definicijo/definicije, ki sem jo/jih našla.
                pozornost -i ž (o)
1. zavestna (miselna) zbranost: pozornost poslušalcev je popustila; odvrniti, preusmeriti pozornost; to delo zahteva posebno pozornost; študiju je posvečal veliko pozornost
2. povečano zanimanje, zavzetost za kaj: posvečati čemu pozornost; pritegniti, vzbuditi pozornost; ta slikar je vreden večje pozornosti; splošna pozornost / biti središče, v središču pozornosti
3. kar kaže, izraža skrb, zavzetost za koga: njegova pozornost jo je ganila; izkazati komu pozornost; ekspr. obsipati koga s pozornostjo; biti deležen posebne pozornosti / pridobil jo je z majhnimi pozornostmi
Zven besede – izgovorim besedo na glas in pogledam katere zvoke lahko slišim znotraj besede. Igram se z izgovorjavo besede na različne načine in jo razdelim na manjše delčke.
Pozor, prozornost, Zoro.

2. Raziskava zbranih informacij o besedi
Ali opredelitev znotraj različnih vidikov, ki sem jih zbrala kot informacije o besedi nosi kontrastni naboj (je 'dobra'/'pozitivna' ali 'slaba'/'negativna')?
To lahko določim z opazovanjem:
-svoje osebne izkušnje s to besedo,
-lastne razlage besede kot 'dobre'/'pozitivne'ali 'slabe'/'negativne',
-asociacij, ki sem jih dobila na besedo (in energetskih nabojev na te asociacije),
-svojega počutja (se počutim boljše ali slabše) ob uporabi/doživljanju besede.
Beseda 'pozornost' se mi sama po sebi zdi nevtralna. Šele v kontekstu z drugimi besedami dobi / ji dam energetski naboj. Usmerjena pozornost, zbrana pozornost, velika pozornost, vzbuditi pozornost, izraziti pozornost, majhna pozornost – so besedne zveze, katerim že samim po sebi pripisujem melenkost pozitivnega energetskega naboja. Nestabilna pozornost, raztresena pozornost, odvrniti ali preusmeriti pozornost, zahteva posebno pozornost, biti v središču pozornosti - so besedne zveze, katerim že samim po sebi pripisujem melenkost negativnega energetskega naboja. Vendar pa v tem trenutku vidim, da je pripisovanje negativnega/pozitivnega energetskega naboja naštetim besednim zvezam popolnoma nesmiselno – saj se lahko znajdejo znotraj široke palete kontekstov, ki utegnejo naboj spremeniti v nasprotnega, kot jim sem jim ga pripisala najprej, ali pa ga nevtralizirajo…
Asociacije & izpeljanke, ki sem jih dobila na besedo 'pozornost':
-pozor! – Beseda, zaradi katere po navadi usmerim svojo pozornost v kontekst v katerem se nahaja, ker utegne opozarjat na nevarnost ali na uporabno informacijo.
-prozornost – Vrednotim kot pozitivno zaradi tega ker mi simbolizira odkritost kot nasprotje prikrivanja.
-Zoro – Karakter, ki mi je poznan iz filma, kot neustrašni bojevnik za pravice ljudi. Asociira mi na Anonimusa. Sem kar nekaj časa oba lika vrednotila kot pozitivna, ampaaak skrivanje teh dveh karakterjev za maskami preprečuje soočenje / omogoča prikrivanje – zaradi tega se pozitivni naboj z mojega vidika izgubi.
Ko uporabljam/izkušam besedo pozornost samo po sebi, se ne počutim niti boljše, niti slabše.

3. Nova definicija
Kreativno pisanje
Pozornost = namenjanje svojega časa raziskovanju neke teme.
Pisanje nove definicije
Ob pisanju nove definicije sem pozorna na naslednje točke:
-Fizični življenjski izraz
-Princip enakosti in enakovrednosti
-Sistematične besede, ki temeljijo na polarnosti (kontrastnosti)
-Dodeljevanje pozitivnega energetskega naboja
-Dodeljevanje omejene definicije besedi
Pozornost = namenjanje svojega časa raziskovanju / spoznavanju / izboljševanju / preoblikovanju / opuščanju neke teme v fizični realnosti ali teme vezane na fizično realnost. 

4. Preverjanje opredelitve nove definicije
-Ali je v novi opredelitvi/definiciji, ki sem jo dodelila besedi pozitiven/negativen energetski naboj?
Brez energetskega naboja.
-Lahko stojim za to opredelitvijo/definicijo besede večno?
Da.
-Ali nova opredelitev/definicija besede predstavlja to, kar ta beseda pomeni?
Ja.

Ni komentarjev:

Objavite komentar