četrtek, 25. april 2013

Cuker đanki 2


Danes sem si ponovno ogledala video z naslovom ''Demonizing sugar'', na podlagi katerega sem si naredila izpiske v obliki bolj ali manj ne-povezanih, ampak pomembnih informacij. 
So kot še nezložene puzzle – na koncu pa je pomembna prav vsaka…


Vsako telo je edinstveno glede svojega izgleda in potrebe po hranljivih sestavinah.
Nekatera telesa imajo vgrajen sistem debelosti, druga imajo poškodovane specifične organe in se zato odzivajo na hrano drugače. Medsebojno primerjanje in posnemanje tako ni na mestu; svoje telo in njegove potrebe moramo spoznati in preverjati vsak zase.

Telo za svoje delovanje potrebuje glukozo, ki spada med sladkorje. Najdemo jo v različnih virih, eden izmed njih so ogljikovi hidrati.

Demon v družini sladkorjev je fruktoza v premerih kadar ni uravnovešena z vnosom vlaken.

Pri biokemičnih procesih hranjenja se v vsakem primeru povzroči manjša škoda – ne glede na to kaj jemo. Telo glede prehrane komunicira kemično in ga treniramo skozi čas…

Telo potrebuje vlaknine!


Insulin, Glucose and you

Med samim ogledom prvega videa sem dojela, da mi manjka predznanje za razumevanje videa, zato sem poiskala dodatne informacije, ki se nahajajo v drugem videu, čigar ogled zelo priporočam.
Glukoza (iz nje se proizvaja energija za gibanje) in inzulin (hormon, ki ga proizvaja človeško telo in ki usmerja glukozo po telesu ter omogoča njeno absorbcijo)


Diabetiki si vbrizgavajo inzulin (ki omogoča absorbcijo glukoze), ker se sicer telo začne hranit naprej z maščobo in nato z mesom. Bolezen za enkrat še ni med ozdravljivimi.

Prehranjevalni usmerjevalci:
- krvna skupina,
- stopnja vnosa sladkorja,
- hitrost absorbcije.

Pomanjšanje vnosa sladkorja in povečanje vnosa vlaken. Nobenih drastičnih sprememb! Postopno zmanjševanje glukoze.

Danes sem si ponovno ogledala video z naslovom ''Demonizing sugar'', na podlagi katerega sem si naredila izpiske v obliki bolj ali manj ne-povezanih, ampak pomembnih informacij. 
So kot še nezložene puzzle – na koncu pa je pomembna prav vsaka…


Ni komentarjev:

Objavite komentar