torek, 15. maj 2012

Boli, boli, boli… kako boli!


Želela sem poslati mail. Šlo je za sodelovanje v likovnem nagradnem natečaju, za katerega je šlo kar nekaj živcev za izvirne idejne zamisli, materiala/denarja in časa; mojega in od sodelavke.

Obdelam fotografije, sestavim sporočilo in pošljem zadevo. Pa ne gre dostavit maila. Poskusim znova – ne gre! Poskusim malo drugače – ne gre!! Spremenim format priponke – ne gre!!! Po eni uri poizkušanja in s pomočjo dodatnih informacij – klicev in mailov na druge naslove mi je končno uspelo…

S tem, da čutim konkretno napetost v čeljustnih mišicah in ramenskem obroču. Zaradi strahu pred pomanjkanjem časa sem si dopustila misli in čustva jeze in obupa. Moje telo se je na te misli in čustva odzvalo z bolečino/napetostjo v mišicah.

Sledita topel tuš in masaža za hitro olajšanje.
Pred tem pa še samoodpuščanje – za dolgotrajno olajšanje in preprečevanje podobnih situacij v nadaljnem.


  • Odpuščam si, da sem sprejela in si dopustila strah pred pomanjkanjem časa, čeprav se zavedam, da mi čustva strahu nikakor ne pomagajo pri reševanju kateregakoli problema/izziva, ampak samo pripomorejo k povečanju problema oz. k podaljšanju časa, ki ga porabim za reševanje problema.
V bodoče se bom tega pravočasno zavedla in si ne bom več dovolila nepraktičnih čustev strahu. (Vdih – izdih.)

  • Odpuščam si, da sem sprejela in si dopustila stopnjevat svojo jezo sočasno z naraščanjem minut, ki sem jih porabila za oblikovanje/pošiljanje maila. Zavedam se, da mi čustva jeze nikakor ne asistirajo niti v tem konkretnem primeru, niti v ostalih (podobnih) primerih, ko mi primanjkuje časa. Zavedam se, da sem zaradi čustev jeze samo še bolj raztresena in izgubljam kontrolo nad sabo/svojimi mislimi/besedami/dejanji. V bodoče se bom ustavila kakor hitro bom zaznala čustva jeze v sebi, si jih odpustila in učinkovito dihala skozi svoje delovanje.

  • Odpuščam si, da sem sprejela in si dopustila čustva obupa in nemoči ter njihovo stopnjevanje sočasno z naraščanjem minut, ki sem jih porabila za pošiljanje maila. Zavedam se, da so čustva obupa in nemoči samosabotaža, ki nikakor ne pripomore k (hitrejšemu) reševanju pošiljanja maila ali reševanju kateregakoli drugega problema/izziva.

  • Odpuščam si, da sem sprejela in si dopustila trmasto vztrajati pri enem načinu reševanja problema; mail sem pošiljala na isti naslov na vsakič malo drugačen način, namesto da bi se po okrog treh neuspelih poizkusih ustavila in takoj kontaktirala stike za dodatne informacije. S tem bi pridobila na času in hkrati ustavila svoje naraščanje čustev jeze, obupa in nemoči. V bodoče se bom pravočasno ustavila in ne bom več podpirala svoje trme, s katero hranim energije jeze, obupa in nemoči. To so energije, ki sem si jih dopuščala skozi več let in se na njih na-vadila. Čas je, da si jih odpustim in jih izbrišem iz svojih programov, ker se z njimi samo-sabotiram. (Ob tej točki samoodpučanja začutim delno sprostitev mišic ramenskega obroča.)

  • Odpuščam si, da sem sprejela in si dopustila, da me je ta dogodek tako ''vrgel iz tira'', da sem v tej negativni energiji (jeze) sodelovala še v nadalnjih dogodkih, ki so se odvili za opisanim dogodkom in med tem samoodpuščanjem. V nadaljnem ne bom odlašala s samoodpuščanjem, ampak se ga bom lotila takoj in s tem preprečila prenos (negativnih) čustev ki sem si jih dopustila do trenutka zavedanja le-teh v nadaljne trenutke/minute/ure…

Tako. Napetost v ramenih je še vedno prisotna, čeprav ne v takšni meri kot pred samoodpuščanjem. Ne boli več tako močno. Ne bolim se več tako močno… 

Ni komentarjev:

Objavite komentar