ponedeljek, 24. september 2012

Neprekinjen občutek (da mi nekaj) manjka


·         Dizajni sistemov / Dizajni Želje & potrebe + Zasvojenost + Obsesija in posesija / Neprekinjen občutek (da mi nekaj) manjka

(Sistem desings / Desire & Need + Addiction + Obsession & Possession / I feel like something is continuously missing)


Za tokratno izhodiščno točko izbiram  'neprekinjen občutek, da mi nekaj manjka, konstantno hrepenenje po nečem več, po zapolnitvi'.
Po polnjenju sebe s 'stvarmi', ki se mi kažejo predvsem kot želje in potrebe, delno kot zasvojenost in delno kot obsesija in posesija. Ker se zavedam, da mi mnoge izmed teh stvari dejansko niso potrebne – ne izpolnjujejo mojih življenjskih potreb, ampak bolj ali manj škodijo mojemu telesu. Pa jih vseeno konzumiram, ker sem navajena podleči svojim 'grabežljivim' mislim.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila obstajati kot 'neprekinjen občutek, da mi nekaj manjka, konstantno hrepenenje po nečem več, po zapolnitvi'.
Ko opazim, da obstajam kot 'neprekinjen občutek, da mi nekaj manjka, konstantno hrepenenje po nečem več, po zapolnitvi' – se ustavim in diham.
Zavedam se, da sem en(akovredn)o z vsem in da je nenehen občutek manjka lažen produkt (mojih) sprejetih in dopuščenih misli.
Zavezujem se, da bom skozi proces samoodpuščanja in samokorekcijske prakse nenehno zmanjševala svoje misli na 'tisto nekaj kar mi manjka'; poizkušala poiskat samo sebe kot fizično, kot življenje – ker se počutim izgubljeno. (Pred kratkim bi rekla, da hočem domov – čeprav ne vem kje je ta dom. Zdaj se zavedam, da je moj dom tu na zemlji v fizični realnosti.)

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila poskušati neprekinjen občutek da mi nekaj manjka zapolnjevati s hrano.
Kadar opazim željo po polnjenju s hrano zaradi občutka manjka in ne lakote – se ustavim in diham.
Zavedam se, da prenažiranje ne asistira mojemu telesu, ampak ga utruja.
Zavezujem se, da si bom uredila prehranske navade: 5 obrokov na dan; pošten zajtrk, lahka malica (npr. sok ali sadje), zmerno kosilo, lahka malica (npr. sok ali sadje), skromna večerja.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila poskušati neprekinjen občutek da mi nekaj manjka zapolnjevati s pijačo.
Kadar opazim željo po polnjenju s pijačo zaradi občutka manjka in ne žeje – se ustavim in diham.
Zavedam se, da mi polnjenje z gaziranimi, alkoholnimi, sladkanimi, poživljajočimi… pijačami ne asistira pri zdravju mojega telesa.
Zavezujem se, da bom omejila količino vnosa gaziranih, alkoholnih, sladkanih, poživljajočih… pijač na minimum in da bom pila predvsem vodo ali nesladkan čaj; kadar mi voda in čaj nista dovolj dobra za pit – očitno nisem žejna…

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila poskušati neprekinjen občutek da mi nekaj manjka zapolnjevati z informacijami in znanjem.
Kadar opazim željo po polnjenju z informacijami in znanjem zaradi občutka manjka – se ustavim in diham.
Zavedam se, da mi informacije in znanje, ki jih ne uporabljam v praksi ne asistirajo, ampak mi polnijo misli in odvračajo pozornost od fizičnega.
Zavezujem se, da bom vsak dan poskušala  za uro preusmerit pozornost iz informacij in znanja na fizično – s pomočjo gibanja.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila poskušati neprekinjen občutek da mi nekaj manjka zapolnjevati s pretiranim sodelovanjem na FaceBooku (zasvojenost?).
Kadar opazim željo po polnjenju s pomočjo FaceBooka zaradi občutka manjka – se ustavim in diham.
Zavedam se, da sem si pred registracijo na FaceBook vzela več časa druženje, gibanje in delo.
Zavezujem se, da bom zmanjšala uporabo FaceBooka.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila poskušati neprekinjen občutek da mi nekaj manjka zapolnjevati s kajenjem.
Kadar opazim željo/potrebo po polnjenju s kajenjem zaradi občutka manjka – se ustavim in diham.
Zavedam se, da me kajenje stane denarja in zdravja (grlo, pljuča, želodec). Zavedam se, da lahko vzdržim brez kajenja – ker sem si to že dokazala v roku parih mesecev.
Zavezujem se, da bom prenehala s kajenjem.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila poskušati neprekinjen občutek da mi nekaj manjka zapolnjevati z dogajanjem – kakršnemkoli že.
Kadar opazim željo/potrebo po polnjenju z dogajanjem zaradi občutka manjka - se ustavim in diham.
Zavedam se, da mi ni potrebno skozi početi nekaj s čimer bi okupirala svoje misli, ampak lahko preprosto diham.
Zavezujem se, da bom podrobneje raziskala zakaj ne zmorem dihati brez misli, brez dogajanja.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila poskušati neprekinjen občutek da mi nekaj manjka zapolnjevati s čustvi in občutki, z vznemirjenjem.
Kadar opazim željo/potrebo po polnjenju s čustvi in občutki, z vznemirjenjem zaradi občutka manjka - se ustavim in diham.
Zavedam se, da čustva in občutki ter vznemirjenje niso potrebni, da bi sama sebi in ostalim dokazala (svojo) življenskost.
Zavezujem se, da bom podrobneje raziskala zakaj ne zmorem dihati brez čustev in občutkov, brez vznemirjenja.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila poskušati neprekinjen občutek da mi nekaj manjka zapolnjevati s hrano, pijačo, 'kaloričnimi' mislimi kljub temu, da sem se odločila, da iz praktičnih razlogov shujšam.
Zavedam se, da neprekinjenega občutka da mi nekaj manjka ne morem zapolniti s hrano, pijačo in 'kaloričnimi' mislimi, saj sem si to že večkrat dokazala. Zavedam se, da če želim spremembo (shujšati), moram postati ta sprememba (manj vnosa kalorij + več porabe kalorij).
Zavezujem se, da bom s pomočjo samodiscipline v roku štirih mesecev izgubila 7 kilogramov. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar