torek, 23. april 2013

Alkohol / samoodpuščanje 3


Odpustim si, da nisem sprejela in si nisem dopustila realizirati, da je pitje alkohola eden izmed glavnih posrednih razlogov za smrt.
Ko opazim, da toleriram pitje alkohola – se ustavim in diham.
Vidim, realiziram, razumem da substanca, ki pripomore k uničevanju fizičnega in k smrti nasprotuje temu kar je najboljše za vse in je zato nepotrebna in navsezadnje nesprejemljiva.
Namesto da avtomatizirano toleriram alkohol, se vsakič ko začutim željo po njem / ko sežem po njem v samoiskrenosti vprašam o svojih samo-destruktivnih vzgibih.

Odpustim si, da nisem sprejela in si nisem dopustila realizirati, da alkohol podpira vdajo sistemu na makro in mikro ravni. Kadar začutim željo po alkoholu se spomnim na povezavo alkohol = vdaja UmZS.

Odpustim si, da nisem sprejela in si dopustila realizirati , da je vsak trenutek alkoholne pozabe vstran vržen čas / denar / košček zdravja.
Ko opazim željo po alkoholu – se ustavim in diham.
Vidim, realiziram, razumem da je škoda časa, denarja in zdravja, ki jih imam na voljo in da jih lahko porabim za bolj konstruktivne zadeve kot je pitje alkohola.
Namesto da zapravljam svoj čas / denar / košček zdravja s pitjem alkohola, ta čas raje porabim za samoodpuščanje / telesno aktivnost / likovno ustvarjanje.



Odpustim si, da nisem sprejela in si nisem dopustila realizirati, da z vsakim nakupom / pitjem alkohola podpiram nekoga, ki (mi) ponuja alkohol zato, da (me) lažje manipulira in z vzgledom k podrejenosti nagovarjam tudi druge. V trgovinah se izogibam predelu s pijačami. Doma pijem vodo, s seboj jemljem stekleničko z vodo, če grem na pijačo, naročim čaj / cedevito / kavo.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila verjeti, da skrb zase izključuje uporabo alkohola.
Zdaj mi je jasno, da dokler si dopuščam pitje alkohola, izpuščam možnost, da bi zase skrbela po svojih najboljših močeh.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila praznino v sebi polniti z alkoholom.
Ko opazim željo po polnjenju praznine v sebi z alkoholom – se ustavim in diham.
Vidim, realiziram, razumem, da s praznino kot stanjem brez čustev / občutkov ni nič narobe.
Namesto da jo želim zapolniti, jo raje zavestno prediham in si jo dovolim spoznat.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila vstopit v razmerje s partnerjem, za katerega sem spoznala, da pije precej več alkohola kot jaz in da sem kasneje jaz prilagodila količino uživanja alkohola z namenom da bi bila s partnerjem 'na isti frekvenci'.
Namesto da se spuščam v razmerja na podlagi kemije/privlačnosti, raje najprej dobro spoznam potencialnega partnerja, skupaj z njegovimi pivskimi navadami. Če opazim, da spije občutno več alkohola od mene, se zvezi raje odpovem. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar