nedelja, 28. april 2013

Cuker đanki 4


Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila sladkor &sladkarije sprejeti kot samoumevne sestavine prehrane v smislu – ker/če jih konzumirajo vsi, že ne morejo biti škodljive/napačne.
Še je takšnih stvari, ki jih počne večina, pa samo zaradi tega še niso smiselne – to se jasno odraža v današnjem onesnaženem svetu in konfliktnih odnosih.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila strah pred gnilimi zobmi kot posledico uživanja prevelike količine sladkarij.

ODPUSTIM SI, DA SEM SPREJELA IN SI DOPUSTILA SLADKOR IN SLADKARIJE DEFINIRATI IN POVEZOVATI Z NAGRADO IN CRKLJANJEM.
Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila vprogramirat delovanje/gibanje na podlagi nagrade in kazni.
Vidim, realiziram, razumem, da skoraj ves sladkor in sladkarije škodujejo telesu in zdravju in torej ne morejo nagrada, ampak so prej kazen. Fak… Zavedam se, da so s&s eno izmed najbolj prefinjenih orodij manipulacije in samo manipulacije; preusmerjanja, podkupovanja, zavajanja.

Odpustim si, da nisem sprejela in si nisem popolnoma dopustila realizirati, da nas od otroštva programirajo, da enačimo sladkor z dobrimi občutki in občutki varnosti in vsem dobrim in nas s svojo prepričljivostjo dolgoročno usmerijo v redno uživanje sladkorja.
Ali je kje kdo, ki ne mara sladkarij?

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila misel, da ne uživam kaj dosti s&s brez da bi se sploh opazovala. Zavedam se, da so površni in hitri zaključki domena UmZS, ki jih uporabljam z namenom izogibanja soočenja z realnostjo.

Odpustim si, da nisem sprejela in si nisem dopustila odpreti možnosti za dolgoročni obstoj brez sladkarij oz. z minimalno sladkarijami.
Sigurno sem sposobna s vztrajnostjo in doslednostjo občutno zmanjšati količino vnosa s&s: na dolgi rok. Da sem sposobna omejit količino sladkarij na krajši rok sem si že dokazala – tekom hujšanja.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila požrešnost po sladkarijah povezovati in definirati z domačnostjo.
Vidim, realiziram, razumem, da mi ta naveza ne asistira pri zmanjševanju samosabotaže s sladkorjem, zato je več ne uporabljam kot izgovor.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila s&s, alkohol in cigarete uporabljati kot sredstva navidezne pomiritve/tolažbe, kadar sem bila napeta/žalostna/razočarana/zdolgočasena… in kot motnjo pred soočenjem s trenutki/stanji, ki jih definiram kot negativne/neprijetne/slabe.
Vidim, realiziram, razumem, da je pomiritev/tolažba v obliki s&s, alkohola in kajenja kratkotrajna in zato navidezna, hkrati pa se z vsakim vnosom vztrajno nalaga in sešteva v končno škodljivo posledico.

Sladkor kot manipulacija, kot simbol dobrih občutkov, tendence navzgor

Zavezujem se, da bom postopno zmanjševala količino zaužitega sladkorja:
-kar se tiče pijač, si dopuščam pitje vode, mleka, nesladkanega čaja, kave, vsega ostalega se poskušam vzdržati – tako zaradi sladkorja, kakor tudi zaradi načina pridobivanja…
-pecivu se izognem v največjem loku, oz ga zaužijem kos na pladenj / kos najljubše vrste; če ga delam, raje sploh ne začnem flajckat – ker vem, kako težko se zaustavim,
-dopustim si zaužiti par kock jedilne čokolade na teden, ostali se izogibam; prav tako kakavu,
-količino pudinga, kompota in podobnih zadev zmanjšam na kavino šalico…
-sladoled ni potreben… - yes – izgovorila sem to na glas!

Zavezujem se, da bom skozi čas razbila povezavo s&s = nagrada, ker se jasno zavedam, da je to mindfuck in ne realnost; kajti v realnosti s&s škodujejo fizičnemu. S tem bom zrahljala in onemogočila samomanipuslacijo in manipulacijo s strani drugih preko s&s.

Zavezujem se k postopnosti in vztrajnosti pri procesu odvajanja od s&s, saj se zavedam, da sem se 30 let privajala in da imam na s&s pripete dokaj močne povezave na dobre občutke, nagrado, tolažbo in da se povezave gibljejo tudi na podzavedni in nezavedni ravni.

Zavezujem se, da se bom bolje opazovala v povezavi z vnosom s&s v svoje telo in da bom v tem kontekstu po svojem rojstnem dnevu naredila eksperiment z 21 dni brez s&s.

Zavezujem se, da si bom dala možnost zmanjšati vnos s&s na minimum in da bom sproti delala samoodpuščanje na smrdljive izgovore / samoumevne trditve, ki se bodo prikazali na površju.

Zavezujem se, da si bom dala več možnosti soočenja s svojimi mislimi, čustvi in občutki, namesto da bi se od njih odvračala z uporabo s&s. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar