torek, 8. januar 2013

Od polžev k SLUZi / SF+SCS+SC 2




Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila polžjo sluz soditi kot ogabno.
Ko opazim,da polžjo sluz sodim kot ogabno – se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem, da sluz polžem omogoča premikanje brez nepotrebnih poškodb / trenja s tlemi. (Tudi ljudje za lažje/varnejše premikanje uporabljamo obuvala – ki jih ne sodim kot ogabna, lol.)
Namesto, da polžjo sluz avtomatsko sodim kot ogabno, se raje opomnim na njeno praktično (življenjsko pomembno) funkcijo.


Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila posploševati pojem sluz na simbolični ravni in jo povezovati z / definirati z /predstavljati si jo kot 'lepljivo nadlogo, ki se je težko rešiš, ko enkrat prideš v stik z njo'.
Ko opazim, da posplošujem besedo sluuuuuuz J in jo definiram z 'lepljivo nadlogo, ki se je težko rešiš, ko enkrat prideš v stik z njo' – se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem, da je posploševanje besede sluz in definiranje besede sluz kot 'lepljive nadloge, ki se je težko rešiš, ko enkrat prideš v stik z njo' nesmiselno. Zavedam se, da sem to posplošitev naredila na podlagi specifične verzije sluzi, ki ga bom predelala v naslednjem primeru.
Namesto da besedi sluz avtomatsko dajem negativni naboj, jo raje uporabljam brez -/+ energetskega naboja. Namesto da posplošujem definicije iz specifične verzije sluzi na vso sluz, raje preverim kakšno funkcijo opravlja konkretna vrsta sluzi kadar se srečam z njo.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila razne vrste sluzi kot je na primer polžja povezovati s sluzjo, ki jo izloča človeško telo kadar se želi očistit nesnage/bolezni/virusov.
Ko opazim, da posamezne vrste sluzi povezujem z lastnostmi sluzi človeškega telesa kadar se to želi očistit nesnage/bolezni/virusov – se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem, da je funkcija sluzi človeškega telesa kadar se to želi očistit nesnage/bolezni/virusov specifična in je ne morem kar posploševat na funkcijo npr. polžje sluzi.
Namesto da polžjo ali katero drugo sluz avtomatsko sodim kot nesnažno/okuženo, se raje vprašam o njenem dejanskem/specifičnem razlogu za obstoj.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila besedo sluz večkrat soditi kot ogabno, ker sem jo povezovala s sluzjo, ki jo izloča človeško telo kadar se želi očistit nesnage/bolezni/virusov. Znotraj tega si odpustim, da sem sprejela in si dopustila vnašat nesnago v svoje telo, manifestirat bolezni v svojem telesu in da nisem boljše poskrbela za preventivo imunskega sistema pred virusi – in sem tako posledično manifestirala sluz v svojem telesu in izločanje sluzi.
Ko opazim, da besedo sluz avtomatsko sodim kot ogabno – se ustavim in diham.
Ko opazim, da v telo vnašam substance, za katere vem da ne podpirajo mojega telesa / mojega imunskega sistema, ampak predvsem moj UZS – se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem, da sluz, ki jo izloča človeško telo kadar se želi očistit nesnage/bolezni/virusov sama po sebi ni ogabna, zavedam pa se, da velikokrat nastopa kot posledica (mojega) neodgovornega ravnanja z telesom.
Namesto da sluz sodim kot ogabno, raje samoiskreno preverim če nastopa kot posledica mojega neodgovornega ravnanja z lastnim telesom.  Če ugotovim, da je temu tako, izpišem samoodpuščanje in samokorekcijske nasvete ter samozaveze.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila občasno povečano izločanje goste sluzi iz ustne in nosne votline sodit kot negativno in ogabno, zaradi tega da se ne bi rabila poglabljat v vzroke za pojav sluzi in s tem otežitve dihanja.
Ko opazim, da občasno povečano izločanje goste sluzi iz ustne in nosne votline sodim kot negativno in ogabno, da se ne bi rabila poglabljat v razloge za pojav sluzi – se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem, da se telo s pomočjo povečane in zgoščene sluzi čisti – čiščenje telesa pa samo po sebi ni negativno in ogabno, ampak nujno za preživetje telesa… Zavedam se, da si z negativnimi sodbami ne morem pomagat pri opuščanju in prekinitvi nepraktičnih vzorcev.
Namesto da svojo pozornost usmerjam v negativne sodbe o sluzi in opravljanju sluzi kot posledice, svojo pozornost raje preusmerim v raziskovanje vzrokov za nastanek sluzi, ki otežuje dihanje in v preventivo!








Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila večkrat nadaljevati s kajenjem, čeprav sem se zaradi vmesnega zmanjševanja/opuščanja kajenja zavedala, da je kajenje eden izmed glavnih vzrokov za pojav nepotrebne sluzi in težav z dihali.
Ko opazim željo po tem, da bi ponovno prižgala cigareto – se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem, da je imelo kajenje cigaret škodljive posledice za moje telo; cigareti vsebujejo veliko telesu škodljivih snovi in zasvojevalcev, jaz pa sem kajenje pogosto uporabljala kot potlačevalca emocij in ne kot zavestno fizično aktivnost…
Namesto da potlačujem emocije s pomočjo kajenja cigaret in si ustvarjam nepotrebne neprijetne posledice za moje telo (sluz, obolela dihala), raje učinkovito diham.


Dogajam osmi dan brez cigareta, tako se moje telo čisti sluzi… mogoče je zraven še kakšna manjša virozica – in tako je pisanje o sluzi fuuul aktualno…


Kar se tiče misli na ''podobnost nožnične sluznice in fak- sluzastega polža…'', pa takole:
Polž uporablja sluz za gladko premikanje brez trenja…
Nožnica sluznica se navlaži za gladko premikanje - vtikanje in iztikanje brez trenja…

Ni komentarjev:

Objavite komentar