torek, 29. januar 2013

Reakcija tesnobe kot odziv na nenadno jezo drugih


V sebi nosim ogromno ene tesnobe. Verjetno vsa temelji na lastnem dvomu in posledično na nezaupanju v sebe in v druge. Občutim jo kot neprijeten občutek v želodcu oz. solarnem pleksusu, ki je tam in mi gnjavi. Za enkrat ne vem kako bi ga bolj konkretno opisala; jasno pa je, da takrat ko ne čutim tesnobe čutim prijetno / fizično ugodno sproščenost.

Včeraj in danes sem se znašla v dveh situacijah, kateri sta v meni sprožili intenzivno občutenje tesnobe.

Prva situacija se je zgodila s štiri letno sorodnico. Pila je sok, jaz pa sem stala za njo in nežno migala z njenim čopom in zraven pela pesmico. Nasproti naju je sedela njena babica z in naju opazovala z običajnim izrazom na obrazu. In potem naenkrat BOOOOOM!!! Tamala je z nepopisno jezo odložila kozarec na mizo, da smo vsi prestrašeno pogledali v njeno smer… potem pa se je obrnila k meni in me gledala s takšnim sovraštvom… Presenečeno sem jo gledala naravnost nazaj v oči in jo s pogledom spraševala – kaj je zdaj bilo to??? Potem jo je njena mama odpeljala. Ok – resda še nisem videla otroka, ki bi bil tako samosvoj kot je ona… Ampak tisti pogled, tista nenadna jeza je po prvotnem presenečenju v meni zbudila tesnobo. Ko sem jo gledala v oči za pojasnilo, ona pa je kar vztrajala s sovražnim pogledom, sem popuščala pod njim…

Druga situacija. Kuham kosilo. V kuhinji je tudi babica. (Ki sem ji malo prej dala tableto proti glavobolu. Radio imam precej naglas.) Poizkusim gobe in pravim: ''MMM, kako so dobre! … Mmm… Mmm… Mmm''. Babica se naenkrat z jeznim obrazom zapiči vame: ''Kaj spuščaš take glasove!!!'' Ok – možno, da je pomešala moj glas in glas iz radia, ampak vseeno… Moti jo ko spuščam glasove, ko si pojem, naredi gesto kot da bi me hotela udarit kadar plešem… WTF? Presenečeno jo pogledam in jo 'vprašam' če zraven nje ne bi smela počet nič od naštetega. Zamomlja nekaj pred sebe. V meni tesnoba. Ker me vse našteto sprošča in ker to rada počnem med kuho. Babica pa je po petih minutah najin pogovor pozabila in me bo naslednjič spet poskušala zatret. Ampak takrat jo bom poslala ven iz kuhinje…

Samoodpuščanje, samokorekcijski nasveti in samo zaveze sledijo v naslednji objavi.






Ni komentarjev:

Objavite komentar