sreda, 30. januar 2013

Reakcija tesnobe kot odziv na nenadno jezo drugih / SF+SCS+SC


Današnja objava je nadaljevanje včerajšnje:
Reakcija tesnobe kot odziv na nenadno jezo drugih 

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila obstajat v tesnobi in kot tesnoba.
Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila obstajat v dvomu vase in kot dvom v sebe.
Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila obstajat v nezaupanju vase in kot nezaupanje v sebe.
Ko opazim, da obstajam kot tesnoba / dvom vase / nezaupanje vase – se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem, da sicer včasih res obstajam kot tesnoba / dvom vase / nezaupanje vase, hkrati pa se zavedam, da lahko obstajam tudi brez vsega naštetega.  
Namesto da obstajam kot tesnoba, raje obstajam kot sproščenost.
Namesto da obstajam kot dvom vase, raje obstajam kot prepričanost vase (enost in enakovrednost vsega življenja).
Namesto da obstajam kot nezaupanje vase, raje obstajam kot samozaupanje v zavedanju, da sem v procesu poravnave z življenjem samim.  
Zavezujem se, da bom skozi proces samoodpuščanja in samokorekcijske prakse iz svojega življenja očistila tesnobo, dvom vase in nezaupanje vase.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila tesnobo zaradi nenadne jeze X in njenega vztrajnega sovražnega pogleda. Znotraj tega si odpustim, da nisem z besedami zahtevala pojasnila za njeno reakcijo.
Ko opazim, da se premikam v stanje tesnobe zaradi nenadne jeze in sovražnega/ipičnega pogleda X/drugega – se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem, da se lahko z nenadno/afektivno jezo in sovražnim pogledom odzove le umsko-zavestni sistem. Zavedam se, da ga z umikom v tesnobo v bistvu podpiram.
Namesto da se umikam nenadni jezi in sovražnemu pogledu, ki temeljita na posesiji UZS – zaradi tega ker se izražata skozi štiriletno deklico, ji raje dam jasno vedet me ni strah UZS in zahtevam pojasnilo za nenadno spremembo v neposredni povezavi z mano. (Adijo ljubkost…)

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila s tesnobo odreagirat na nenadno jezo babice, katere sprožilec je bilo moje oglašanje in na ponavljajoče se odklonilne reakcije babice, kadar se s petjem, plesom in različnimi glasovi sproščam v kuhinji.
Ko opazim, da prehajam v tesnobo zaradi nenadnega jeznega odziva babice in/ali zaradi ponavljajoče se odklonilne reakcije babice – se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem, da imam na izbiro sproščeno izražanje tekom opravkov v kuhinji ali pa zagrenjeno potlačevanje same sebe, zato, da bo babici v kuhinji bolj znosno…
Namesto da s tesnobo reagiram na nenadno jezo babice oz. na ponavljajoče se odklonilne reakcije babice, babici raje povem, da če jo moje petje, plesanje, oglašanje med opravki v kuhinji moti, lahko gre v svojo dnevno sobo; jaz pa ne morem kuhat drugje…



http://eqafe.com/p/the-design-of-life-volume-2
Volume 2 videos:
10 - The Design of Fear of the future 11 - The Design of Gambling 12 - The Design of Anxiety 13 - The Design of Ascension 14 - The Design of Cellulite 15 - The Design of Jealousy 16 - The Design of Polarity 17 - The Design of Prayer 18 - The Design of Happiness

Ni komentarjev:

Objavite komentar