torek, 7. maj 2013

Cuker (+ okus) đanki 6


Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila navaditi se na zanemarjanje sadnih obrokov z izgovori, ki so v bistvu stvar preteklosti (želodčna kislina) in z izgovori, ki jih lahko iztrebim s postopnimi spremembami.
Zavezujem se, da bom ponovno uvedla en sadni obrok (malico) dnevno – kot sem to počela tekom hujšanja – saj se zavedam, da sadje vsebuje tako sladkor, kakor tudi vlaknine (ki uravnavajo absorbiranje sladkorja).

Odpustim si, da nisem sprejela in si nisem dopustila popolnoma realizirati, da telo o prehrani komunicira preko biokemičnih procesov in da ga lahko treniram skozi čas (postopoma). Znotraj tega si odpustim, da sem sprejela in si dopustila željo, da bi mi telo takoj po zaužitju obroka dalo povratno informacijo o ne/primernosti obroka za telo, ki bi jo lahko neposredno dojela in uporabila.
Zavezujem se, da bom izbrisala željo po tem, da bi moje telo svojo komunikacijo prilagodilo mojemu trenutnemu dojemanju in da bom raje svoje dojemanje prilagajala telesu z namenom učinkovitejše samo-komunikacije in samo-podpore.

Odpustim si, da nisem sprejela in si dopustila popolnoma realizirati, da so proizvajalci hrane zmanjšali količine škodljivih maščob v hrani na račun dodajanja sladkorja; dejansko s tem niso poskrbeli za zdravje kupcev, ampak so samo menjali strategijo pridobivanja profita.
Zavezujem se, da bom uživala čim manj procesirane hrane in čim več hrane iz vrta oz. lokalne predelave. Znotraj tega se bom izogibala dodatnim količinam maščob in sladkorja.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila vnašati v svoje telo sladke/okusne/prazne kalorije, ki ne nahranijo - ki jih možgani ne zaznajo.
Zavezujem se, da bom postopoma zmanjšala vnos praznih kalorij in povečala vnos vlaknin (sadje, zelenjava, polnozrnati izdelki).

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila uničevati jetra in zastrupljati celotno telo z vnosom fruktoze in alkohola.
Vidim, realiziram, razumem, da ju telo ne potrebuje in da ju dejansko vnašam samo zaradi kapric UmZS.
Zavezujem se, da si bom dala možnost uvida v življenje z minimalnim vnosom fruktoze in v življenje brez vnosa alkohola (21 days eksperiment). P.S.: gibanje zmanjšuje stres in s tem apetit.

Takole: predelala sem kar nekaj novih informacij v povezavi s sladkorjem, pojasnila sem si zadeve na zdravorazumski ravni, opravila sem teorijo – samoodpuščanje; vse kar mi ostane je 'le še' izvedba v praksi kot dejanska sprememba.

21 dni brez sladkorja-sladkarij od ponedeljka naprej.



Ni komentarjev:

Objavite komentar