ponedeljek, 14. januar 2013

Hujšanje / SF+SCS+SC 1


Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila željo po zmanjšanju kilogramov na podlagi izkušenj v preteklosti.
Ko opazim, da si želim ponovit pretekle izkušnje/vzorce – se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem, da je preteklost mimo in da izkušnja izgube kilogramov in vzdrževanja kilogramov ne bo nujno ista podobna kot je bila v preteklosti. Zavedam se, da hkrati z obstojem v želji ustvarjam pogoje za lastno razočaranje / minljivo navdušenje – torej sodelujem v energiji, ki je hrana za umsko-zavestni sistem.
Namesto da si želim ponovit pretekle izkušnje, raje živim v sedanjosti po svojih najboljših močeh. Namesto, da obstajam kot energija nastala kot in zaradi želja, se raje opominjam da so želje umske tvorbe, dejanja pa fizična dejstva.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila prepričanje, da bi moral biti špeh / obilnejše maščobne obloge prekrit (z oblačilom, ki ni tako tanko, da špeh poudari).
Ko opazim, da reagiram na odkrite obilnejše maščobne obloge – se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem, da sem takšno prepričanje prevzela od družbe. Zavedam se, da če bi družba sprejemala (delno) odkrite obilnejše maščobne obloge, bi tudi jaz sama imela takšno prepričanje.
Namesto da se avtomatsko zgražam zaradi vidnih / slabo prikritih obilnejših maščobnih oblog, na njih raje vadim odpravljanje sprejetih/posvojenih/avtomatiziranih vzorcev… in ne sodelujem pri obrekovanju na to temo z drugimi.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila obsojati se kadar sem se zredila do te mere, da so moje maščobne obloge postale opaznejše pri uporabi stare garderobe. Znotraj tega si odpustim da sem si zaradi strahu pred nesprejemanjem drugih potem kupovala oblačila, ki so te obloge prikrila.
Ko opazim, da se obsojam zaradi tega, ker sem se zredila – se ustavim in diham. Ko opazim, da hočem pred drugimi prikriti pridobljene kilograme – se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem, da s (samo)obsojanjem ne rešujem problematike pridobljenih kilogramov / maščobnih oblog. Zavedam se, da je problematika kilogramov / maščobnih oblog v naši družbi pošteno izprijena. Zavedam se, da z načrtnim prikrivanjem kilogramov v tej izprijenosti sodelujem zaradi strahu pred nesprejemanjem drugih.
Namesto da se obsojam zaradi pridobljenih maščobnih oblog, raje preventivno poskrbim da jih sploh ne pridobim oz. da pridobljene kilograme sproti izgubim/pokurim; jih ne nalagam do utesnjenosti v lastnih oblačilih. Namesto da svojo težo uravnavam po družbeno sprejetih merilih, raje iščem načine kako uravnavati težo tako da bo najboljša za moje telo.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila videti se bolj sprejemljivo skozi oči drugih kadar sem imela manj kilogramov in videti se manj sprejemljivo kadar sem imela več kilogramov.
Ko opazim da se skozi oči drugih sodim kot bolj ali manj sprejemljivo glede na količino kilogramov – se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem, da s sojenjem svojih kilogramov skozi oči drugih sodelujem v umsko-zavestnih konstruktih in v obstoju v energiji.
Namesto da svojo težo prilagajam sodbi/številki za katero mislim, da bo sprejemljiva za druge, se raje sprejmem sama in svoje kilograme zrdavorazumsko uravnavam.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila opustiti bolj smiselne prehranjevalne navade in jih zamenjati z manj smiselnimi zaradi prilagajanja partnerju.
Ko opazim, da svoje prehranjevalne navade podrejam navadam partnerja - se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem, da je prilagajanje prehranjevalnim navadam partnerja včasih sicer neizbežno, ampak da lahko ima dolgoročno gledano opaznejše posledice.
Namesto, da se brezpogojno prilagajam partnerjevim prehranjevalnim navadam, zato da bi se počutila od njega sprejeto, s partnerjem raje debatiram o najinih prehranjevalnih navadah, o njihovi smiselnosti in skupaj z njim naredim korekcijski načrt. + Namesto, da iščem partnerja za skupno predajanje 'užitkom nezdrave hrane' z namenom da se ob tem ne bi počutila preveč slabo, se raje vprašam zakaj si sploh želim hrane, ki ne podpora mojega telesa, ampak moj um in čustva.

Ni komentarjev:

Objavite komentar