sobota, 19. januar 2013

Hujšanje / SF+SCS+SC 6


Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila željo po tem, da bi shujšala nazaj na 61-63kg, ki sem jih vzdrževala pred leti.
Ko opazim željo po kilogramih v katerih sem se gibala pred leti – se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem, da sem vmes spremenila način prehranjevanja, da se je vmes spremenilo moje telo, da so se vmes spremenile okoliščine… zato ni nujno, da mi bo uspelo shujšati na to težo in jo ohranjati, kakor tudi ni nujno, da bo ta teža ustrezala meni kot telesu v sedanjosti.
Namesto da obstajam v želji, ki bazira na preteklosti in tedanjih okoliščinah, raje oblikujem in vzdržujem težo na podlagi zdravorazumskih odločitev, temelječih v sedanjosti.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila prehranjevati se glede na vprogrmiran okus.
Ko opazim željo po hrani, ki jo imam vprogramirano kot okusno in zavračanje hrane, ki jo imam vprogramirano kot neokusno – se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem, da je okus vprogramiran kot mnenje/prepričanje, ki se od posameznika do posameznika razlikuje (kot na primer versko prepričanje, politična opredelitev, kultura v katero smo rojeni…).
Namesto da se prehranjujem predvsem na podlagi tega kar imam vprogramirano kot ne/okusno, raje postopoma vedno bolj prehajam na živila, ki moje telo podpirajo in se izogibam živilom, ki mojega telesa ne podpirajo.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila samo sebe prepričevati, da ne pojem veliko sladkih in mastnih živil, namesto da bi se soočila z realnimi količinami.
Ko opazim da gradim prepričanje na podlagi tega za kar si želim da bi bilo res – se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem, da je to moje prepričanje izpuhtelo v zrak / se je izkazalo za lažno, takoj ko sem se začela o njem spraševati in se opazovati v samoiskrenosti. Zavedam se, da prav vsak dan zaužijem neko sladkarijo, četudi v minimalni količini… in da mi to niti ne olajšuje hujšanja, niti ne podpira mojega telesa.
Namesto da se prepričujem, da sladkarije in maščobe uživam zmerno, maščobe raje omejim kolikor lahko, sladkarije pa postopoma izločam iz svoje prehrane.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila sladkarije – predvsem čokolado povezovati in definirati z nagrado. Znotraj tega si odpustim, da sem ta vzorec sprejela od staršev, sorodnikov in ostale okolice.
Ko opazim, da se želim s sladkarijami – predvsem čokolado nagradit – se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem, da sladkarije s poudarkom na čokoladi ne podpirajo mojega telesa, pač pa moj um / energijski naval. Zavedam se, da sistem sladkarije namerno propagira z namenom (čustvene) manipulacije posameznika. 
Namesto da sladkarije – predvsem čokolado povezujem in definiram z nagrado, raje zmanjšujem količino sladkarij s pomočjo povečevanja zavedanja o njihovem namenu in delovanju. Zavezujem se, da bom v bližnji prihodnosti – po možnosti kar v naslednjem mesecu izvedla 21 dni brez sladkarij, zato ker…

''Well, sugar is often consumed by people to supress emotions, or used to evoke the feelings the sugar gives them. The effects of stopping our sugar addiction can come with a struggle sometimes. People tend to complain about it.''

Ni komentarjev:

Objavite komentar