petek, 4. januar 2013

(Sanjski) polži / reakcije, izkušnje, asociaje


Povod za to objavo je moja prejšnja objava:

''Soba polna polžev – bolj jih pobiram in se jih poskušam znebit, težje postaja – zaradi pritiska tega vznemirjenja se zbudim.''

Ok – nič nimam proti kakšnemu polžu; posebej takemu s hišico. Včasih sem se še igrala z njimi – se dotikala njihovih 'očk na pecljih', ker mi je bilo zanimivo kako so jih pospravljali in raztegovali – kot kak daljnogled.

Ampak v določenih okoliščinah pa polž-i v meni izzovejo reakcijo gnusa…
-Polže so mi najprej priskutili domači. Tiste velike rdeče/oranžne. Ki se v določenih okoliščinah ko je dovolj vlage hudo razmnožijo in se spravijo uničevat vrt. Sama nisem toliko spremljala njihovih 'pohodov', da bi dejansko videla ali so res tako uničevalni. Domači jih imajo navado pobrat in posut s soljo, da poginejo. Kar se mi gabi isto kot polži sami – ko se jih nehote dotaknem ali stopim na njih.
-Ko smo se na primer družili zunaj v naravi (blizu vode) in sem morala odtočit, je bilo na zaraščenem prostoru, kjer bi naj človek imel intimo večkrat več polžev… Spet ta strah pred tem, da bom kakega pohodila ali se ga dotaknila.
-V poznih jesenskih dneh se polži zatečejo v vrtno solato. Jaz sem imela navado solato dat najprej v vodo in ko sem jo jemala iz vode, sem imela veliko možnosti da se dotaknem slinastega plavajočega polža… Nisem vedla kam naj jih dam… Ni se mi dalo nosit vsakega posebej ven, ker jih je bilo v eni glavi več. Tudi če bi jih nesla ven, po tem ko so en čas plavali, nisem bila prepričana, da bi zunaj ob hladnih temperaturah preživeli. Kruto se mi jih je zdelo dajat v pomije, ker bi lahko utonili – ampak kaj sem hotela drugega…

Kar se mi dejansko gabi, je polžja sluz. Razumem, da polžem omogoča premikanje. Meni pa na simbolni ravni predstavlja lepljivo nadlogo, ki se je težko rešiš, ko enkrat prideš v stik z njo.
Spominja me na sluz, ki jo izloča človeško telo kadar se želi očistit nesnage/bolezni/virusov.
Šla sem si pogledat sluznice v človeškem telesu in zasledila sluznico ustne votline, črevesno sluznico in nožnično sluznico. Grlo, želodec in rodila/sečila pa so najobčutljivejši deli mojega telesa. Hm…

Ves čas pisanja znotraj mene energetski občutki gnusa/odpora… + cmok v grlu, teža v trebuhu in misel na podobnost nožnične sluznice in fak - sluzastega polža…

Ampak polž je potrpežljivo bitje. Tega se bom spominjala tekom predelovanja reakcij na polže in sluz v nadaljnjih objavah.




Ni komentarjev:

Objavite komentar