petek, 7. december 2012

BLOODY HELL aka menstruacija





Ne spomnim se natančno kdaj sem dobila prvo menstruacijo; verjetno pri 12ih, 13ih. Spomnim se, da sem prvih nekaj let imela dokaj bolečo menstruacijo. Da sem prvi dan menstruacije ali dva najraje prespala – ker se takrat nisem zavedala bolečin. Da sem zaradi bolečin jemala Ibuprofen po maminem vzoru. Da je bil moj najbolš prjatu 'v tistih dnevih v mesecu' termafor. Da je moja menstruacija bila takrat zelo močna in je trajala cel teden. Da sem takrat uporabljala vložke – tiste tadebele in da mi v njih ni bilo udobno, ker se mi je koža zaradi vlažnosti rada vnela in me je srbela.
Situacija se je izboljšala, ko sem (če me spomin ne vara) hkrati začela uporabljat kontracepcijske tabletke in obiskovat jogo. Spomnim se krutih bolečin po prvem obisku joge na področju rodil, ki so bile tako močne, da sem takrat rekla, da ne grem nikoli več na jogo! Pa sem šla. Menstruacija se mi skrčila na vsega skupaj 4 dni, postala je dosti šibkejša in bolečine so skorajda popolnoma izginile.
Kar me je spomnilo na prihod 'tete s Krvavca' je bila povečana potreba po čokoladi in mastni hrani. Posledično? bolj mastna koža.
Spomnim se strahov, tesnobe, groze ob neučakanem pričakovanju menstruacije v izjemnih primerih, ko sem seksala brez zaščite. Pa tudi v primerih, ko sem seksala z zaščito, pa menstruacije ni bilo točno na predviden dan. Spomnim se panične uporabe več nosečniških testov, ker samo enemu nisem zaupala.  
Uporaba tamponov – večkrat neprijetno vstavljanje – zaradi suhosti nožnice in neprijetno izstavljanje – zaradi pritiska. Izsušenosti nožnice zaradi uporabe tamponov. Informacij o tem kako vložke in tampone klorirajo in jim dodajajo sredstva, ki ženskam preprečujejo zanositve ali povzročajo poškodbe na zarodkih…
 Spraševanje o tem zakaj moram vsak mesec par dni prenašat menstruacijo, če ne nameravam imeti otrok. Zakaj je ne morem dat kakšni ženski, ki bi rada zanosila, pa ne more…
Nabava menstrualne skodelice iz silikona. Nič več vnetij kože / izsušene nožnice, prihranek denarja, zmanjšanje odpadkov. Težko se je navadit na njo – vstavljanje in izstavljanje je prava umetnost. Deluje na principu vakuma.
Spomin na babičin odgovor – kako je v njeni mladosti izgledalo ko je ženska dobila menstruacijo in kako so vzdrževale higieno.
Spomin na sestričnine obupne glavobole (in ostale bolečine) ob menstruaciji ter jemanje velike količine tablet – katerekoli so že bile pri roki.
Opustitev kontracepcijskih tabletk. Podaljšanje menstruacije za dan in ponovne zmerne bolečine v prvem dnevu.
Podočnjaki, večja utrujenost, občutljivost, razdražljivost – še vedno. In povečano prdenje kakšne 3 dni pred začetkom menstruacije J.

Izpisala sem svoj osnovni miselni konstrukt menstruacije. Samoodpuščanje sledi v naslednji objavi. Pa še to - najbolj zanimivo čtivo o menstruaciji, ki sem ga zasledila do zdaj:





Ni komentarjev:

Objavite komentar