ponedeljek, 3. december 2012

KDO SEM JAZ? + KAKO OBSTAJAM?


Kdo sem jaz?
So mi rekli, da sem živo bitje (človek), ki diha, se prehranjuje, raste, se razmnožuje in odmira.
Da za svoj obstoj zahtevam zrak, vodo, hrano, življenjski prostor, svetlobo, toploto.
In rekli so še, da imam potrebo po pripadnosti in sprejetosti. (Kako je s to potrebo pri drugih vrstah živih bitjih? Živali jo imajo delno, rastline pa ne?)

Kako obstajam?
Obstajam kot fizično telo in hkrati kot energetsko telo.
Prepričana sem bila, da je fizično telo samo nosilec mojega bistva, ki ga bom ob smrti odvrgla. In da bom za fizičnim telesom postopoma zapustila še druge nosilce (eterično telo, astralno telo, nižje telo uma, višje telo uma) in se končno znašla v svojem bistvu kot duhovno telo…
Po smrti fizičnega telesa vendar moram obstajat kot neka oblika energetskega telesa – ne bom kar nehala obstajat ali?
Nisem pomislila, da bi lahko bilo (moje) bistvo v samem fizičnem… Ampak to je edino kar je garantirano. Ko moje človeško telo umre in ga druga (majhna) bitja razgradijo, postanem del njihovih teles, del njihovih izločkov, se skozi čas spremenim v zemljo, iz katere se bodo hranile rastline in bom tako postala tudi del njih, morda se bodo s temi rastlinami hranile živali in bom postala tudi del njih, z rastlinami in živalmi pa se lahko nahranijo ljudje…
Verjela sem v to, da sem unikatna duša, ki sem se na svoji poti reinkarnila od posamezne, najnižje rastlinske oblike preko posamezne, višje živalske oblike do posamezne najvišje življenjske oblike – človeka. Verjela sem v evolucijo duše. Ampak – nimam(o) dokazov, da sploh obstajam kot duša, niti nimam(o) dokazov, da obstajam kot posamezno bitje.
Obstajam kot Duška –fizično bitje v človeški obliki, bitje z mislimi in bitje s čustvi- soodvisna od dinamike celotnega (fizičnega) sveta – zaradi česar se ne dojemam kot povsem ločeno posamezno bitje.
Fizična bitja smo si med seboj enakovredna v tem, da obstajamo v fizičnih telesih. Ljudje, živali in rastline. Telesa fizičnih bitij so stabilna in se spreminjajo (rastejo) počasi. Ljudje pa zraven fizičnega telesa premoremo še misli in čustva(-)/občutke(+), ki so zelo nestabilni in jih bolj ali manj hitro spreminjamo. Zato se lahko upravičeno vprašamo o tem, koliko resnice je v naših mislih in čustvih/občutkih, ki obstajajo v obliki energije. 
Sta energija misli in energija čustev/občutkov sploh bistvenega pomena za človeško življenje ali je možno živeti - se premikati, komunicirati.. brez misli in občutkov, samo kot fizična človeška oblika – tako kot to najbrž počnejo živali in rastline?
Je možno, da je ravno energija (misli + čustev/občutkov) zajedalec fizičnega in vzrok za bedno stanje (trpljenje in bolečine) v današnjem svetu? Na to vprašanje skozi čas (v Desteni I Processu) iščem odgovor. O(d)puščam si svoje misli in čustva/občutke… odpuščam si obstoj v energiji in iščem dom v fizični resničnosti. Bom kot fizična resničnost postala (svoj) dom?


The-consciousness-of-the-butterfly-part-1

Ni komentarjev:

Objavite komentar