torek, 11. december 2012

Menstruacija / samoodpuščanje 3







Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila misel: ''Zakaj moram vsak mesec par dni prenašat menstruacijo, če ne nameravam imeti otrok?''. Znotraj tega si odpustim, da sem sprejela in si dopustila misel:'' Zakaj je ne morem dat kakšni ženski, ki bi rada zanosila, pa ne more…''
Ko opazim, da razmišljam o stvareh, ki v fizični realnosti niso izvedljive – se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem, da bom z menstruacijo živela vse tja do mene in da ne bo čudežno izginila samo zaradi tega, ker jaz ne nameravam imeti otrok. Zavedam se, da je razmišljanje o tem, da bi jo podarila kakšni drugi ženski brezplodno, ker je izvedljivo samo v miselni realnosti / domišljiji, ne prenese pa resničnosti fizičnega sveta.
Namesto, da svoj čas zapravljam s fantaziranjem o menstruacijskih čudežih (smeh) raje raziščem kaj še lahko postorim, da se bom počutila udobno v svojem telesu med menstruacijo in tudi sicer.

Kar se tiče menstrualne skodelice, sem ji odrezala pecelj – kolikor je le šlo – tako, da me več ne moti s pritiskanjem na tkivo in draženjem sramnih ustnic. Zdaj, ko ni več motenj, jo izvzamem – spraznim, očistim z vodo  in ponovno vstavim le zjutraj in zvečer. Na 'manevriranje' s posodico sem se že tudi navadila. Nič več se mi ne zdi težko + v primerjavi z vložki in tamponi je dosti bolj življenjska…





Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila podočnjake, večjo utrujenost, povečano občutljivost in razdražljivost pred in med menstruacijo jemati kot samoumevne.
Ko opazim, da podočnjake, večjo utrujenost, povečano občutljivost in razdražljivost pred in med menstruacijo jemljem kot samoumevne – se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem, da doživljanje in potek menstruacije ter 'stranski učinki menstruacije' niso samoumevni. (Moja menstruacija se je na primer sčasoma iz teden dni trajajoče in boleče skrajšala in postala skoraj popolnoma neboleča.)
Namesto, da podočnjake, večjo utrujenost, povečano občutljivost in razdražljivost pred in med menstruacijo jemljem kot samoumevne, raje preizkušam kaj od naštetega je samo miselna realnost in kaj od tega se da v fizični realnosti postopoma zmanjšat ali po možnosti popolnoma odpravit.


Ni komentarjev:

Objavite komentar