sreda, 5. december 2012

DENARne zadeve





Odpustim si, da nisem sprejela in si dopustila popolnoma realizirat, da je trenutno gonilo sveta in človeških 'življenj' denar.
Ko opazim, da na kakršenkoli način ignoriram trenutno vlogo denarja v svetu in pomen denarja v povezavi z mojim 'življenjem'/preživetjem – se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem, da je moje 'življenje'/preživetje odvisno od denarja, ki si ga priskrbim sama ali mi ga priskrbijo moji starši. Zavedam se, da si morajo moji starši zagotoviti denar za svoje 'življenje'/preživetje, torej sem jim jaz s svojo finančno nesamostojnostjo dodatno, nepotrebno breme.
Namesto, da se zanašam na to, da me bodo finančno preskrbeli drugi, vztrajno iščem službo tudi izven svoje poklicne orientacije!!!

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila finančno preskrbljenost znotraj svoje družine jemati kot samoumevno.
Ko opazim, da finančno preskrbljenost znotraj družine jemljem kot samoumevno – se ustavim in diham.
Zavedam se, da lahko moja starša kadarkoli ostaneta brez službe in da ni nujno, da jima bo sistem zagotovil zadostno pokojnino.
Namesto, da se zanašam na finančno preskrbljenost/podporo svojih staršev, delam na lastni finančni samostojnosti in si iščem službo.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila pričakovati finančno podporo s strani mojih staršev, ker sta se onadva odločila za mene in ker sta imela (in delno še imata) boljše pogoje za služenje denarja kot jaz.
Ko opazim pričakovanje, da me bosta starša še naprej finančno podpirala – se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem, da so starši odgovorni za finančno preskrbljenost svojih otrok, ki pa se slej ali prenese na potomce same. Zavedam se, da me starša finančno podpirata že 30 let; zadnja leta sicer ne več  na tak način, da bi mi denar dajala tudi direktno, ampak na ta način, da mi omogočata bivanje v njuni hiši, uporabo avtomobila za osnovne potrebe… Sicer v zameno za delo v hiši in okrog nje, ampak še vedno bolj udobno kot npr. delo v šoli.
Namesto, da še naprej pričakujem finančno podporo v s strani staršev zato, ker sta me spravila na ta svet in zato, ker zasedata delovna mesta, prevzemam samoodgovornost za svoje finančno stabilnost z aktivnim in iznajdljivim iskanjem službe!

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila pričakovati finančno podporo s strani mojih staršev,
ker nisem prepričana ali se mi splača hodit v službo za malo denarja in ogromno zlorabe in ali ni bolje, da delam doma (gospodinjim in skrbim za babico ).
Ko opazim, da pričakujem finančno podporo s strani svojih staršev zaradi zjebanega sistema v katerega sta me prinesla – se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem, da sta bila sama rojena v isti sitem z nekoliko boljšimi pogoji za finančno samostojnost in nista bila sposobna predvideti, da se bodo pogoji za mojo (in delno za njuno) finančno samostojnost tako zaostrili.
Namesto da iščem izgovore, da se mi ne bi bilo potrebno finančno osamosvojiti znotraj krutega sistema, raje raziskujem kako rešiti ta problem skozi lastne aktivnosti.




Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila skrbeti zato, da svojih staršev ne bi stala preveč z namenom, da bi lahko čim bolj dolgo uživala njuno finančno podporo.
Kadar opazim lastno skrb za vzdrževanje mene kot čim manjše finančne obremenitve za svoja starša z namenom, da bi še naprej uživala njuno finančno podporo – se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem, da sem kljub srbi zato, da bi bila čim manjši strošek za svoja starša še vedno njun strošek.
Namesto da svoje življenje pogojujem s financami svojih staršev, raje samoodgovorno poskrbim za stabilizacijo svojega finančnega stanja.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila mnenje, da si s služenjem denarja v zdajšnjem sistemu človek lahko prisluži le za preživetje in da si z izčrpavajočim služenjem denarja ne more privoščiti še kaj drugega, hkrati pa zapravlja tudi čas za samoizražanje.  Znotraj tega si odpustim, da sem si tako prepričanje izoblikovala na podlagi opazovanja svojih sovrstnikov/drugih in debate z njimi.
Ko opazim da se izgubljam v prepričanju, da je služenje denarja izčrpavajoče in da ne omogoča drugega kot preživetje, hkrati pa zaradi tega izgubljamo čas za samoizražanje – se ustavim in diham. Ko opazim, da takšno prepričanje vzdržujem in nadgrajujem na podlagi opazovanja sovrstnikov/drugih in na podlagi pogovora s sovrstniki/drugimi – se ustavim in diham!
Vidim/realiziram/razumem, da si nekateri ljudje s prisluženim denarjem vseeno lahko privoščijo še kaj več kot le preživetje, vendar pa zaradi navajenosti na to kar smo si lahko privoščili v preteklosti, tega ne doživljamo več tako intenzivno. Zavedam se, da se človek kot fizično bitje s fizičnimi potrebami lahko samoizraža tudi v bolj utesnjenih pogojih in da je njegovo samoizražanje v bistvu rešitev za spremembo 'iz utesnjenosti k sproščenosti'.
Namesto da se ukvarjam z razmišljanjem kako izčrpavajoče je služenje denarja v zdajšnjem sistemu in kako človeka prikrajša za samiozražanje  ter v svoji okolici iščem potrdila za to, raje po svojih najboljših močeh združujem služenje denarja in samoizražanje.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila zanašati se na to, da bo mojo/našo situacijo rešil enakovredni denarni sistem in da sem pri tem ignorirala dejstvo, da bom pred tem še 10-20 let primorana svojo finančno stabilnost reševati sama.
Ko opazim, da ignoriram dejstvo, da bo do uveljavitve enakovrednega denarnega sistema, ki bo rešil naše nepotrebne finančne skrbi preteklo še desetletje ali dve – se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem, da je enakovredni denarni sistem praktična rešitev, ki je dejansko najboljša za vse, ampak da bom morala pred njegovo uvedbo služit denar znotraj trenutnega gnilega kapitalističnega sistema.
Namesto da ignoriram trenutni kapitalistični sistem služenja denarja, raje delujem znotraj njega in ga pomagam spreminjati od znotraj.


SEZNAM RALEVANTNIH VIDEO POSNETKOV O DENARJU IN EKONOMIJI

SEZNAM RALEVANTNIH VIDEO POSNETKOV, KI POJASNJUJE REŠITVI UNIVERZALNI TEMELJNI DOHODEK IN ENAKOVREDNI DENARNI SISTEM TER RAZLIKE MED NJIMA

Ni komentarjev:

Objavite komentar