sobota, 1. december 2012

Seeeeeeeeeeeeks! / Izpisovanje + definicije po slovarju


Svet kaže in Desteni se strinja, da so naša življenja preokupirana z denarjem (kot profitom) in seksom (kot sproščanjem nakopičene miselne in čustvene energije), ki sta glavna povoda za vsa nesmiselna dejanja, s katerimi se zanikamo kot življenje v enosti in enakovrednosti.
Tukaj sem si naredila prostor za izhodiščno točko SEKS!

Spomnim se svoje trditve (iz obdobja faksa), da je seksualna energija ena najmočnejših. Ob tem stavku podoživljam utrinke iz preteklosti – ogromno spominov z negativnim energetskim nabojem med raziskovanjem seksa in nekaj takih s pozitivnim energetskim nabojem. 'Saj sem dala nekaj skozi, torej sem relativno izkušena' pravi moj umsko-zavestni sistem (UZS), ampak moje telo mi kaže, da nimam pojma o seksu – o vsem tem kar se skriva v ozadju spolnih odnosov in mastrubiranja.
Zato začenjam odkrivat kaj vse sem sprejela in si dopustila vprogramirat vase pod (besedo) seks. Da se znebim teh mindfuckov  okrog seksa, s katerimi popolnoma po nepotrebnem ogrožam sebe kot fizično bitje – kar sem v svojem bistvu. Da se osvobodim od pogojevanja svojega življenja z idejami, ki jih imam o seksu.






            seks -a m (e)
spolnost: seks je osrednji problem njegove proze / ljubezen in seks
• skupinski seks skupinsko spolno izživljanje; neskl. pril.: pog. seks bomba spolno zelo privlačna ženska

Definicija seksa v slovarju… moja prva reakcija zgražanje, nato zanimanje od kot so se deli definicije znašli tu.

            spolnost -i ž (o)
1. značilnosti, ravnanje, izhajajoče iz spolnega nagona: spolnost pri razvitih živalih; razvoj spolnosti / ljubezen in spolnost spolni nagon
2. spolna dejavnost, spolno življenje: spolnost je pogojena z nagonom;  zunaj zakonska spolnost; problemi spolnosti pri mladini / v filmih, leposlovju je veliko spolnosti

Spolni NAGON?

            nagon -ona m (o o)
1. prirojeno, nehotno teženje človeka ali živali k določenemu ravnanju, stanju: obnašanje živali vodijo nagoni; predati, prepustiti se nagonu; živalski nagoni v človeku / plodilni, spolni nagon; živalski nagon po obrambi, samoohranitvi / narediti kaj po nagonu
2. knjiž. želja, sla: imeti morilski, razdiralni nagon; nagon uveljavljanja / vzbudil se mu je nagon po bogastvu / stvariteljski nagon / ljubezen mu je bila močen nagon gibalo

Nagon. Neznanka, ki nas žene/premika. Sliši se podobno kot pregon. FO! Hočem se premikat sama kot življenje. Nočem bit lutka neznanega mi programerja.
Zato bom v nadaljnjih objavah seks prehodila skozi samoodpuščanje.

Najbolj relevantne informacije, ki sem jih o seksu našla do zdaj
(po tem, ko sem že spisala zgornje besedilo; uporabila jih bom pri samoodpuščanju):

Ni komentarjev:

Objavite komentar